2 dagar kvar :D

Skrivet den 2010-02-22 @ 16:54:00

Nu är det bara 2 dagar kvar tills jag fyller år :D, liksom jag fyller 20 de är ju helt sjukt.. Jag har undrat lite vad jag ska göra på min födelsedag, kanske gå ut och fira, eller stanna hemma och fira på mitt egna lilla sätt eller att jag gör båda. vet faktiskt inte.. En sak vet jag de är att jag ska köpa en fet kebabtallrik och en Jack Daniels, men nu när man får csn på torsdag så blir nog kebabtallriken och Jack Danielsen på torsdagen. De mesta som gäller att jag ska fira min födelsedag blir nog att göra på torsdag :P. Då har man ju pengar igen xD.

Imorgon ska jag blogga hur jag förbereder mig för min födelsedag :P. Men ni läsare får ha de bra så länge :)


"Någon dag är jag din jakttrofé som du övergav"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback