skotta snö

Skrivet den 2010-03-01 @ 17:27:55

Jo jag sa ju i det förra inlägget att jag skulle typ "prata" om min kebab senare, och ja detta är verkligen senare. Har inte någon bild på den och jag kommer inte berätta hur god den faktiskt var.

Jag tänkte instället berätta vad jag fick göra när jag var hemma i Oskarshamn i helgen.




Det blev att skotta snö, som hade åkt ner från garagetaket


Efter många timmars slitande (egentligen var hela familjen med och hjälpte till, så de tog inte så lång tid)
blev det så här:



Nu kan man äntligen öppna tvättstugedörren igen :D.


De var allting från mig :P


"Making believe,
That you still love me.
It's leaving me
Alone and so blue.
I'll always dream, but I'll never own you.
Making believe,
That's all I can do"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback