fasta del 2

Skrivet den 2013-02-26 @ 22:22:53

Vill bara först säga att, nu under fastan, så kommer jag nog bara att blogga en gång i veckan. Måndag eller Tisdag kommer bloggen att uppdateras. Då om hur förgående vecka har varit och hur denna vecka kommer att bli och se ut. Den kan också komma oförbereda uppdatering eller något i den stilen.

I alla fall, Fasta.. Det är ju något som både är jobbigt men också mycket positivt, mest bara positivt. Det som är jobbigt är ju liksom, att jag t.ex. inte ska dricka läsk, och jag har verkligen märkt att läsk drickandet har varit en stor vana för mig. Att det var något som jag alltid gjorde, nu när jag har tagit bort den vanan, så börja man ju bråttas med att inte följa en vana man har, och det kan vara ganska jobbigt ibland, för det känns verkligen att nee nu ska jag dricka läsk punkt. nästa som ett beroende, men kan ju inte göra det för att jag fastar från det. Och just den bråttningen är ganska jobbig ibland, men då vet jag så klart att gud är med mig och stöttar mig. Sedan har jag för mig att jag skrev att jag bara ska äta godis på Lördagar, Men har alltid kört sedan början att jag äter fredagar och lördagar, så jag kommer fortsätta med det.

Förra veckan gick bra, förutom att jag helt misslyckades att gå upptidigt i helgen när jag var ledig, INTE OKEJ.. Men annars, får jag helt enkelt kämpa vidare denna vecka.

Men ni läsare får har det bra :)
 
(får ursäkta om jag har tappat ord eller stavat helt fel eller skrivit någon helt konstig mening, ni får leva med det :P)
 
 

"If I ever... If I never...
Make me understand the thought whatever
Make me see... Make me be...
Make me understand you're there for me"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback