Legenden var sann.

Skrivet den 2013-02-11 @ 21:11:00

Enligt Legenden skulle skaparen en dag komma tillbaka, bloggen kämpar för att hålla sig vid liv tills skaparen återvänder. Den legendariska dagen har kommit och skaparen har nu återvänt för att ge bloggen liv och hopp igen.
 
Det har hänt en hel del sedan jag skrev och skriver här nu en kort sammanfattning.

* Från att läsa Civilingejör datateknik, till att läsa gymnasielärare inriktning matematik/fysik, Till att jag nu läser Drift och Underhållstekniker

*från att bo i Oskarshamn, Flyttande sedan till Linköping, för att nu flyttat tillbaka till Oskarshamn

* Från att vara singel, Till att vara i ett förhållande (men den underbaraste tjejen, trodde jag), Till att nu vara singel igen
 
*Från att inte dricka någon alcohol alls, till att dricka så att man blev rejält full i sammanhang när det var fest, till att nu inte nästan dricka något alls, kan ta en Cider/öl till maten om jag så vill ibland.

* Från att är/varit medlem i Missionkyrkan Oskarshamn, till att bli/kommer att bli Medlem i baptistkyrkan Oskarshamn

 
Sedan har man ju också träffat en massa nya underbara vänner :).. Så klart har ju en massa andra underbara saker hänt också, men det kommer jag inte skriva här, för nu blir det att blicka framåt och skriva om nutid och framtid :).
 
Jag kommer att använda bloggen för att skriva om typ allt möjligt. Kommer nog skriva en hel del om hur mitt fastande kommer att gå :), (Nej jag kommer inte att fasta från mat)
 
Jag kommer nog ha med ett citat i varje inlägg, dem flesta kommer reflektera lite på hur jag känner förstunden mer eller mindre, och citaten kan komma från bibeln, musiktexter, vad kända personer har sagt m.m.

Jag ber om ursäkt till alla grammatiknazister, då jag har dyslexi så får ni leva med att allting inte är grammatiskt rätt och att visa ord kan ha tapparts bort eller att man har stavat fel m.m.
 

"she's holding on my heart like a hand grenade"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback