Svårare än vad jag trodde

Skrivet den 2013-02-18 @ 20:45:00

Det där med att fasta alltså, det är helt klart svårare än vad jag trodde att det skulle vara.. tyvärr så har jag faktiskt "misslyckats" lite att faktiskt hålla det som jag har sagt att jag ska fasta på. som att t.ex. när jag är ledig gå upptidigare för att lägga mer tid åt gud. blev inte riktigt så på lördagen, visst jag gick upp tidigare men jag la inte mer tid åt gud, tyvärr. Sedan har det också helt klart varit svårt att avstå från läsk, jag menar nu i helgen, när jag var och hälsande på Annie i kalmar, Så hade dem kvar Julmust, Jag menar JULMUST, bästa läsken ever. Som Hon och simon trodde att jag kunde hjälpa till med att dricka upp. Det kan jag verkligen säga, det var verkligen jätte svårt att säga nej, då det fakiskt blev mitt första nej till julmust. Jag säga nej till JULMUST, det är helt sjukt alltså.
 
Denna vecka ska jag verkligen förbättra mig i mitt fastande :), målet är att inte har något bakslag alls denna vecka och så klart fortsätta med det.
 

"Du och jag tittar nog I olika speglar för jag kan inte se vad du menar 
Annars måste dina speglar va skeva för smala ting verkar bli breda"
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback