Uppdatering

Skrivet den 2013-03-09 @ 16:42:00

En snabb uppdatering, Jo alltså som nog alla vet nu, så fastar jag från läsk m.m. Det går riktigt bra faktiskt, och då jag själv tycker att det börja bli ganska segt att bara skriva om att fastan. Så kommer jag nu återgå till att skriva om typ allt möjligt inklusive fastan.
 
Jag var på sci-fi mässa för en vecka sedan, och fick där Darth-Vaders Autograf. Något som jag verkligen verkligen är stolt över :D, Star Wars och Darth Vader nörd som man är haha xD... Men det är riktigt gött... Jag har varit vid reaktor-delen vid OKG, riktigt coolt att kunna få se liksom kärnbränsle, allting är ju under vatten, så strålningen är ju totalt minimal, eller nått, Jag fick ingen strålning alls enligt den apparat som man har xD... Det är riktigt nice att kunna få se så mycket som möjligt på okg nu när man faktiskt är där och praktiserar :).
 
Jo jag kommer nog att skriva i bloggen när jag har tid och ork, men förhoppnings kommer det att bli typ en till två gånger i veckan :).
 

"Don't want hurt you
Try not to mess with your feelings"
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback